Školení a podpora od firmy ComArr s.r.o.
Správné proškolení a asistence zavedení systému je samozřejmostí a důležitým aspektem komplexní dodávky celého systému. Nad počáteční fází provozu systému po instalaci dohlíží ve většině případů sami autoři programů, kteří mají hluboké znalosti problematiky provozu hotelových a restauračních zařízení.
Školení obnáší:
- Vysvětlení funkcí programu.
- Pomoc se správným zavedením na Váš systém.
- Naučení práce s naším systémem.
- Proškolení práce s tabletem.
Podpora od firmy ComArr s.r.o.
- Telefonická linka dostupná každý den.
- Navedení při problému.
- Sjednání servisní prohlídky.
Zkušenosti školitelů
O zkušenosti autorů svědčí počet již zrealizovaných instalací a spokojenost zákazníků viz Reference ComArr. Dohled nad počátečním provozem systému přináší rychlejší efekty plynoucí z využití systému spolu s minimalizací chyb a větší spokojeností obsluhy.
Mobilní podpora
Lze sjednat telefonický servis systému, který zajišťují autoři programů po 7 dní v týdnu prostřednictvím mobilních telefonů. Spolu s řešením dotazů po telefonu tato služba přináší zákazníkovi nárok na bezplatné nové verze programů i v případě radikálních změn v právních předpisech a dále možnost dálkové správy přes internetové připojení.